Wij wagen ons vaak letterlijk op glad ijs, maar dat geldt niet voor de afspraken met onze opdrachtgevers. Wij vinden een transparante en duidelijke werkwijze namelijk onmisbaar voor een succesvolle samenwerking. Duidelijkheid op voorhand voorkomt verrassingen achteraf.

Met een gladheidbestrijdingsplan én onze beschikbaarheidsgarantie weten onze opdrachtgevers exact wat ze van ons kunnen verwachten.

GLADHEIDBESTRIJDINGSPLAN

Samenwerken loont. Bij ons ligt een intakegesprek ten grondslag aan elke samenwerking. Dit gesprek vormt het vertrekpunt van het overeen te komen gladheidsbestrijdingsplan. Op deze manier brengen wij het klantprofiel en het gehele proces van de gewenste gladheidbestrijding in kaart. Dit maakt het mogelijk om onze dienstverlening nauwgezet af te stemmen op uw wensen. Wij doen wat we zeggen en zeggen wat we doen. Zo krijgt ‘ontzorgen’ betekenis, en daar zijn wij op ons terrein uniek in.

ONDERDELEN INTAKE

Voorbeelden van onderwerpen die ter sprake kunnen komen in het intakegesprek zijn:

  • Welke route er gereden moet worden;
  • Opmaken van de terreinkaart;
  • Inzet van het gekozen materieel;
  • Inzet van medewerkers en de capaciteit;
  • Welke middelen worden ingezet bij aanhoudende sneeuwval;
  • Toegang tot het terrein (ook buiten werktijden);
  • Openingstijden van het terrein;
  • Reactietijd waarbinnen de dienstverlening dient te worden uitgevoerd;

ONZE WERKWIJZE

Ons motto is: Veilig de winter door. Wij denken mee met onze klanten. Deze proactieve houding wordt gewaardeerd door onze klanten. In overleg met de alarmcentrale van Meteogroup zorgen wij ervoor dat uw terrein veilig te betreden is.

Weg- en terreinbeheerders zijn op grond van het artikel 6:174 van het Burgerlijk Wetboek aansprakelijk voor een gevaar dat een weg of terrein oplevert, daarom raden wij onze klanten aan hun terrein op route te laten bedienen