• Nauwe samenwerking met  weerkantoor MeteoGroup voor weersvoorspellingen
  • 15% extra capaciteit voor alle apparatuur
  • Innovatieve app voor directe meldingen
  • Preventieve bestrijding tegen gladheid zonder de noodzaak om te bellen
  • Innovatief en geavanceerd wintermanagement systeem
  • Een duidelijk prijs per strooironde voor transparante service

Tijdens de winter biedt GMR gladheidsbestrijding een zorgeloze winter. Met onze hulp blijven jouw terreinen sneeuw- en ijsvrij, waardoor klanten en personeel zonder problemen toegang hebben. Ons doel is om buiten openingstijden te werken om zo hinder te voorkomen en toch te zorgen voor een veilige omgeving.

Waarom GMR in Breda?

  • Weerkantoor: de samenwerking met MeteoGroup maakt het ons mogelijk om proactief te reageren en gladheid te voorkomen voordat het een probleem wordt.
  • Handige app: met onze speciaal ontworpen app blijf je altijd op de hoogte met updates, 2 uur voor onze aankomst en na de werkzaamheden zijn verricht.
  • Preventief handelen: ons motto “voorkomen is beter dan genezen” leidt tot proactieve acties en effectieve communicatie.
  • Wintermanagementsysteem: dankzij onze technologie kunnen we de uitgevoerde taken, zoals gestrooide hoeveelheden en de afgelegde routes, duidelijk en transparant in kaart brengen. Dit kan zowel live als achteraf

Betrouwbare partner voor gladheidbestrijding in Breda

We zijn 24/7 beschikbaar om in actie te komen en zorgen ervoor dat jouw terrein veilig blijft voor alle bezoekers en werknemers. Bij een oproep van MeteoGroup of onze coördinatoren komen we gelijk in actie.

Maatwerk voor gladheidsbestrijding

We begrijpen dat elke situatie uniek is en bieden maatwerk aan die specifiek zijn afgestemd op jouw behoeften en bedrijventerrein.

Duurzaamheid & innovatie

We zetten ons voortdurend in voor duurzaamheid en innovatie, daarom maken we gebruik van elektrische stoepensproeiers, pick-up dragers en natzoutstrooiers. Bekijk alles over onze duurzaamheid!

Certificaten

We zijn trots op onze ISO 9001 en VCA** certificeringen, een bewijs van onze toewijding aan kwaliteit en veiligheid, en zorgen ervoor dat al ons personeel VCA of VOL VCA gecertificeerd is.

Trainingen

In de zomermaanden zitten we niet stil, we houden ons team scherp met onze ‘winterdienst’ trainingen. Zo zijn ze optimaal voorbereid op de wintermaanden.

Onze werkwijze

  1. Begin met een offerteaanvraag.
  2. Wij zorgen dat het gladheidbestrijdingsplan gefaciliteerd wordt.
  3. Je ontvangt een gedetailleerde offerte met een vaste prijs per behandeling.
  4. Een proactieve en preventieve aanpak betekent dat je ons niet hoeft te bellen.
  5. Geniet van een omgeving die vrij is van gladheid.

Actief in Breda en omgeving

Onze diensten strekken zich uit tot buiten Breda. Wil je genieten van een veilig terrein, maar dan op locaties zoals:

  • Etten-leur
  • Roosendaal
  • Bergen op Zoom
  • Oudenbosch
  • Zevenbergen
  • Moerdijk
  • Oosterhout

Dat kan! Door het gebruik van strategische steunpunten kunnen we onze expertise ook bij jou uitvoeren.

Neem contact op

Heb je vragen of ben je geïnteresseerd in onze diensten en wil je een offerte ontvangen? Neem contact met ons op en verken de mogelijkheden bij GMR voor een veiliger terrein.

Strooien

Hennie Havelaar
+31 85 0064605
info@strooien.nl

Een leuk feitje

Wist je dat er in Nederland jaarlijks zo’n 1.1 miljoen kilometer aan weg sneeuw- en ijsvrij wordt gemaakt. 

Veelgestelde vragen

Hoe snel zijn jullie op locatie?

Onze 24/7 service garandeert een snelle en preventieve actie op elke oproep van MeteoGroup of onze coördinatoren.

Belemmert jullie werk onze eigen werkzaamheden?

Door onze werkzaamheden buiten bedrijfsuren te plannen, voorkomen we hinder en bieden we maximale veiligheid. Zo heb je nergens last van, maar geniet je wel van alle voordelen. 

Wat als het druk is?

Onze flexibiliteit stelt ons in staat om onze capaciteit te verhogen bij zware weersomstandigheden, zodat je verzekerd bent van constante veiligheid.

Wat als stukken weg niet gebruikt worden?

Specifieke gebieden die minder aandacht nodig hebben, worden in overweging genomen voor een aangepast gladheidsbestrijdingsplan.

Kan je achteraf betalen?

Ja, onze vooruitziende aanpak en nadruk op veiligheid betekent dat je pas een factuur ontvangt nadat we onze diensten hebben geleverd.